სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება
იოჰან ვოლფგანგ ფონ გოეთეს პოეზია
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
თემაპარალელის გავლება უცხოურ და მშობლიურ კულტურასა და ლიტერატურას შორის, ანალოგიების პოვნა საკუთარ და სხვათა სულიერ სამყაროთა შორის
პროექტის აქტუალობა
პროექტზე მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში ურთიერთთანამშრომლობის, განსხვავებული აზრის მოსმენისა და მიღების, ანალიზის უნარის განვითარებას.


პროექტის მიზნები
გერმანულ ენაში მიღებული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება,ნაწარმოებების ორიგინალში გაცნობა, საგანმანათლებლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების მეთოდების დაუფლება.
მონაწილეთა ასაკი
16-17 წელი
ვადები-ხანგრძლივობა
7 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები აიმაღლებენ ცოდნის დონეს, ისწავლიან ისტ-ის დახმარებით მასალების ინტერნეტში მოპოვებას, გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციას
უნარ-ჩვევები
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ანალიტიკური და სინთეზური აზროვნების უნარი, შეიძენენ ჯგუფთან მუსაობის გამოცდილებას, გამოიმუშავებენ ინტერნეტისა და კომპიუტერის მიზნობრივად გამოყენების უნარებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი, შესაბამისი ლიტერატურა, საკანცელარიო ნივთები.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
აქტივობა 1. დაფაზე ვწერ სამ თემას და მოსწავლეებს ვთხოვ აირჩიონ ერთ-ერთი, კლასს ვყოფ სამ ჯგუფად.
აქტივობა 2. თითოეულ ჯგუფს ცალ-ცალკე ვაძლევ დავალებებს, ამასთანავე მივუთიტებ ვებ-გვერდების მისამართებს.1 ჯგუფს ვთხოვ მოიძიონ ცნობები გოეთეს ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ და მოამზადონ მინი ლექცია ელექტრონულ პრეზენტაციასთან ერთად. 2 ჯგუფს ვთხოვ გაეცნონ  გოეთეს ლირიკულ პოეზიას და შეარჩიონ ლექსები. 3 ჯგუფს ვთხოვ მოიძიონ ინფორმაცია გოეთეს გავლენის შესახებ მსოფლიო და ქართულ ლიტერატურაში, გაეცნონ კონსტანტინე გამსახურდიასა და ილია ჭავჭავაძის თარგმანებს.
აქტივობა 3. თითოეულ ჯგუფი წარმოადგებს თავისი კვლევის პროდუქტს.
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
უცხ. . VII. 19. მოსწავლე  იჩენს  ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურული თავისებურებების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა, როდესაც მოსწავლე:
•  მსჯელობს ტექსტში ასახული ფასეულობებისა დაშეხედულებების შესახებ და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას შესაბამისი არგუმენტების მოყვანით (მაგ. ფაქტები ლიტერატურიდან, ისტორიიდან, პირადი გამოცდილებიდან და სხვა);
ამოიცნობს ტექსტში ასახულ  კულტურულ, სიმბოლურ, საყოფაცხოვრებო რეალიებს.
ავლებს პარალელს უცხხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის, პოულობს მსგავსებებს, განსხვავებებს.
•   იჩენს ინტერესს ადამიანთა განცდების, დამოკიდებულების მიმართ;
ავლებს პარალელს, პოულობს და აღნიშნავს ანალოგიებს, განსხვავებებს საკუთარ და სხვათასულიერ სამყაროებ შორის (განცდებიგანწყობილებები, დამოკიდებულებები).
უცხ..VII.20.მოსწავლე უცხოურ ენაზე განახორციელებს სხვადასხვა ტიპის პროექტს
შედეგი თვალსაჩინოა, როცა მოსწავლე:
•  მასწავლებელთან ერთადაყალიბებენ პროექტის წარმატებით  განხორციელების კრიტერიუმებს;
გუნდის წევრებთან ერთად  შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო  ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის წინაშე.


პროექტის ხელმძღვანელი
ეკა კიკნაძე






შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ინფორმაციის მოძიების წყაროები
იყენებს მხოლოდ საკუთარ ცოდნას,არ აქვს მოპოვებული ინფორმაცია.
მეტნაკლებად მოწესრიგებულია, ზოგადად შეესაბამება პროექტის შინაარსს.
თემის ირგვლივ ინფორმაცია მოიპოვება,მაგრამ არის მცირე ხარვეზები.
თემის ირგვლივ მოპოვებული ინფორმაცია საინტერესოა, მოჰყავს არგუმენტირებული მაგალითები.
ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობა
ვერ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას.
ნაწილობრივ მუშაობაში შედის ჯგუფთან.
ახერხებს მეტწილად მუშაობას ჯგუფთან.
აქტიურად ართმევს თავს ჯგუფთან ერთად მუშაობას.
პრეზენტაცია
არ/ ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
გადმოსცემს სხვისი დახმარებით, უჭირს არგუმენტირება.
შეუძლია ცოდნის დემონსტრირება არგუმენტირებულად.
ორიგინალურად, არგუმენტირებულად, ლიმიტირებულად  წარმოაჩენს პრეზენტაციას.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen