პროექტის სახელწოდება
|
იოჰან ვოლფგანგ ფონ
გოეთეს პოეზია
|
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
|
თემა: პარალელის გავლება უცხოურ და მშობლიურ
კულტურასა და ლიტერატურას შორის, ანალოგიების პოვნა საკუთარ და სხვათა სულიერ სამყაროთა შორის
|
პროექტის აქტუალობა
|
პროექტზე მუშაობა ხელს
შეუწყობს მოსწავლეებში ურთიერთთანამშრომლობის, განსხვავებული აზრის
მოსმენისა და
მიღების, ანალიზის უნარის განვითარებას.
|
პროექტის მიზნები
|
გერმანულ ენაში მიღებული ცოდნის პრაქტიკული გამოყენება,ნაწარმოებების ორიგინალში გაცნობა,
საგანმანათლებლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების მეთოდების დაუფლება.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
16-17
წელი
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
7
დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეები აიმაღლებენ ცოდნის
დონეს, ისწავლიან ისტ-ის დახმარებით მასალების ინტერნეტში მოპოვებას, გააკეთებენ ელექტრონულ პრეზენტაციას
|
უნარ-ჩვევები
|
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ანალიტიკური და
სინთეზური აზროვნების უნარი, შეიძენენ ჯგუფთან
მუსაობის გამოცდილებას, გამოიმუშავებენ ინტერნეტისა და
კომპიუტერის მიზნობრივად გამოყენების უნარებს.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი, შესაბამისი ლიტერატურა, საკანცელარიო ნივთები.
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
აქტივობა 1. დაფაზე ვწერ
სამ თემას
და მოსწავლეებს ვთხოვ აირჩიონ ერთ-ერთი, კლასს
ვყოფ სამ
ჯგუფად.
აქტივობა 2. თითოეულ ჯგუფს
ცალ-ცალკე
ვაძლევ დავალებებს, ამასთანავე მივუთიტებ ვებ-გვერდების მისამართებს.1 ჯგუფს ვთხოვ მოიძიონ
ცნობები გოეთეს
ცხოვრებისა და
მოღვაწეობის შესახებ
და მოამზადონ მინი ლექცია ელექტრონულ პრეზენტაციასთან ერთად. 2 ჯგუფს
ვთხოვ გაეცნონ გოეთეს
ლირიკულ პოეზიას
და შეარჩიონ ლექსები. 3 ჯგუფს ვთხოვ
მოიძიონ ინფორმაცია გოეთეს გავლენის შესახებ
მსოფლიო და
ქართულ ლიტერატურაში, გაეცნონ კონსტანტინე გამსახურდიასა და ილია ჭავჭავაძის თარგმანებს.
აქტივობა 3. თითოეულ ჯგუფი
წარმოადგებს თავისი
კვლევის პროდუქტს.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
უცხ.
ს.
VII. 19. მოსწავლე იჩენს
ინტერესს
და
ავლენს
ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას
კულტურული
თავისებურებების
მიმართ.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
როდესაც
მოსწავლე:
•
მსჯელობს ტექსტში ასახული ფასეულობებისა დაშეხედულებების შესახებ და გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას შესაბამისი არგუმენტების მოყვანით (მაგ. ფაქტები ლიტერატურიდან, ისტორიიდან, პირადი გამოცდილებიდან და სხვა);
• ამოიცნობს ტექსტში ასახულ კულტურულ, სიმბოლურ, საყოფაცხოვრებო რეალიებს.
• ავლებს პარალელს უცხხოურ და მშობლიურ კულტურებს შორის, პოულობს მსგავსებებს, განსხვავებებს.
• იჩენს ინტერესს ადამიანთა განცდების, დამოკიდებულების მიმართ;
• ავლებს პარალელს, პოულობს და აღნიშნავს ანალოგიებს, განსხვავებებს საკუთარ და სხვათასულიერ სამყაროებ შორის (განცდები, განწყობილებები, დამოკიდებულებები).
უცხ.ს.VII.20.მოსწავლე
უცხოურ
ენაზე
განახორციელებს
სხვადასხვა
ტიპის
პროექტს
შედეგი
თვალსაჩინოა,
როცა
მოსწავლე:
• მასწავლებელთან ერთადაყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს;
• გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის წინაშე.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ეკა კიკნაძე
|
შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ინფორმაციის მოძიების წყაროები
|
იყენებს მხოლოდ საკუთარ ცოდნას,არ აქვს მოპოვებული ინფორმაცია.
|
მეტნაკლებად მოწესრიგებულია, ზოგადად შეესაბამება პროექტის შინაარსს.
|
თემის ირგვლივ ინფორმაცია მოიპოვება,მაგრამ არის მცირე ხარვეზები.
|
თემის ირგვლივ მოპოვებული ინფორმაცია საინტერესოა, მოჰყავს არგუმენტირებული მაგალითები.
|
ჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობა
|
ვერ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას.
|
ნაწილობრივ მუშაობაში შედის ჯგუფთან.
|
ახერხებს მეტწილად მუშაობას ჯგუფთან.
|
აქტიურად ართმევს თავს ჯგუფთან ერთად მუშაობას.
|
პრეზენტაცია
|
არ/ ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
|
გადმოსცემს სხვისი დახმარებით, უჭირს არგუმენტირება.
|
შეუძლია ცოდნის დემონსტრირება არგუმენტირებულად.
|
ორიგინალურად, არგუმენტირებულად, ლიმიტირებულად წარმოაჩენს პრეზენტაციას.
|
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen